חוויות נדירות מכנס PRESS for WORD – כנס הוורדפרס המקצועי השנתי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בהתחלה חשבתי לסקור את הכנס, אבל מהר מאוד הבנתי שפשוט חוויתי חוויה מיוחדת, אז למה לסקור אם אפשר להעביר את החוויות דרך המקלדת? כל פרילנסר, מתכנת או כל אדם שסגור 8-12 שעות ביום בחדר ממוזג (בלי נוף לים) מכיר את קבוצות פייסבוק, הווצאפ, ספקים ולקוחות או סתם כאלה שמתייעצים דרך הרשתות החברתיות, וגם סתם מוציאים קצת קיטור על לקוחות מרגיזים. בדרך כלל, לא תמיד יוצא לנו לראות את אותם קולגות פיזית ולכן כנסים הם באמת אפשרות נהדרת להכיר את אותם אנשים וגם את הדמויות הבולטות בתעשייה, שתמיד מתנדבים לעזור ולתרום מהידע שלהם. אציין שיש לא מעט נשמות שכאלה בתחום.

הגבר השרמנטי וגבר פריק יחף

כנס Press4Word 2017, בהחלט כנס מעניין ומקצועי, ממוקד, המכיל ידע מקצועי עשיר מפי מיטב הדמויות הבולטות בזירה. הוא הופק בצורה מדויקת וגם קל"ב – במתחם "לגו" ראשון לציון. אז הגעתי, באיחור אופנתי, 9.30, החניתי במגרש הכורכר הצמוד כי מקום חנייה הוא פרס של משכימי קום, וזו לבטח לא אני. כבר בכניסה לאולם זיהיתי את הדמות המוכרת הנוצצת עם הכרבולת שהיא סמל הסטטוס שלו, ציון אוהב האחד והיחיד מהחלל, שהתהלך יחף באולם, סוג של פריק עם לב ענק. חתיכת מוכשר שהקים בשתי ידיו את בית ספר "גרילה", שמבחינתי קיבל וביושר את הבמה הראויה לו. ואחריו, קובי סלע, מארגן הכנס והבעלים של ווב מדיה גרופ, גבר שרמנטי ולבבי עם חיוך כובש שאי אפשר לסרב לו. פשוט דמות כריזמטית, ללא מניירות שהייתי שמחה לעשות "רילוקיישן" רק כדי לעבוד לצדו בבירת הנגב.

מינגלינג וקפה עם חלב סויה

ככותבת תוכן, הכל אצלי וירטואלי. אני עובדת עם לקוחות, מקדמי אתרים, בוני אתרים וכו'. אנחנו מגיבים בקבוצות זה לזו, מייעצים, מפנים לידים אחד לשני ובעיקר מצחקקים ומתייעצים במסנג'ר בפייסבוק ובוואצאפ ותו לא. בבואי לכנס, פתאום ראיתי את אותם אנשים מוכשרים שמסתגרים להם מאחורי המקלדת מהלכים וחיים לשם שינוי. מיותר לציין שפתאום רואים מי עושה פוטושופ ומי לא, ממש כמו טינדר אבל ללא דייט מאכזב (וטוב שכך). חיבוקים נשיקות, קצת מינגלינג, כרטיסי ביקור, אווירה מקצועית אופפת את החלל ואפילו קצת פרפרים בבטן מהתרגשות. אבל אשמח לדעת למה הבאריסטות הגישו קפה רק עם חלב סויה? האם כולם שם טבעונים? אבל ארוחת הצהריים הייתה אחלה.

ידע מקצועי עשיר ומרצים מהחלל כמו שציון אוהב ואוהב

מבחינתי שוקי מן קטף את פרס "המרצה המוביל" עם הרצאה מצוינת על יחס המרה. פשוט ישבתי מרותקת ודליתי כל פיסת מידע ממש כמו יתר הנוכחים בחדר. אחריו צבי רבינוביץ' הבעלים של 10BIT בלוק של מטייל עם שיער מתנופף, ממש כמו שחקן נשמה בבוורלי הילס שהסביר בצורה מדויקת איך לגרום לגולשים להרגיש בנוח באתרי מסחר, נגע בעולם בניית אתר מסחר ונתן טיפים נהדרים שממש עכשיו אני מתחילה ליישם. ועל פאנל המומחים WPSEO, ברשותכם אקדיש פסקה שלמה.

 פאנל  WPSEO ממש הזכירו לי את חבר המושבעים בהישרדות

עידן בן אור, מנחה הפאנל – ממש עידן חדש של אור בתחום ה- SEO, מביא משב רוח מרענן במיוחד עם כובע ייחודי משלו, העניק לנו אחלה טיפים יחד עם חבר המושבעים שמוליק דורנבאום (תקצר כבר לדור, מעצבן אחד), אליאב לנקרי שסוף סוף זכיתי להכיר ודפנה אלימלך שהביאה קצת פאוור גירל לפאנל. דניאל זריהן, הצדיק שבחבורה, כמובן הבריז, אבל לפחות הספקתי לצלם אותו כשאני ברקע חווה את הזכות לצלם את שלושת המקדמים המובילים בישראל.


אז זה כמובן על קצה המזלג, היה מעניין, חווייתי ומופק ברמה מאוד גבוהה. מי שלא הגיע פשוט הפסיד ושימתין לשנה הבאה. אני בכל אופן כבר מעכשיו ממתינה בשקיקה לכנס הבא.

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!