ספיישל Black Friday לכותבי תוכן: קבלו 5 גאדג'טים מדליקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אף פעם לא הבנתי למה מי לעזאזל בחר את השם הזה Black Friday, מבחינתי הוא רחוק מלהיות שחור, אלא יותר בכיוון של לבן, וורוד ואולי גם סגול. אז בשיטוט קל ברשת וגם קצת בעזרת ויקיפדיה, גיליתי שיום שישי השחור (טפו חמסה שיהיה לנו רק טוב) הוא כינוי ליום שישי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד. השם למעשה מבוסס על הביטוי "in the black" שמשמעותו להרוויח, אז יצאתי לבדוק כמה אפשר להרוויח ואילו גאדג'טים ישדרגו לכותבי תוכן את חווית העבודה.

אז אם גם אתם חובבי כתיבה, או סתם כותבים מאמרים לבלוג כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל, הגאדג'טים הבאים בדיוק בשבילכם!

שנתחיל?

שק אגרוף קטן לשולחן העבודה

המתחים והדילמות יכולים בקלות להוציא אותנו מדעתנו, וודאי כשאנו מחפשים כותרת מדליקה או איזה סלוגן שימשוך את הקורא. לפעמים כל שבא לנו הוא שק אגרוף שנוכל להוציא עליו את העצבים ואולי משם תבוא הישועה. אז קבלו שק אגרוף קטן שיותר דומה לכדור עם קפיץ הנדבק בחוזקה לשולחן. בכל פעם שתכו בחוזקה בשק הוא יחזור לעמוד לרשותכם עד למכה הבאה. כמה זה עולה? 19.95$ בלבד!

לקישור למוצר באתר אמזון לחצו – כאן

מעמד מתקפל ללפטופ

מ-1 עד 10, עד כמה בא לכם לשכב בכיף במיטה ולכתוב תכנים לבלוג? ודאי 10, אז קבלו מעמד הידראולי ללפטופ שיאפשר לכם לכוון את הגובה הרצוי, לשכב במיטה, על הכורסה ואפילו על פוף ולעבוד בנוחות. המעמד מכיל גם מקום לעכבר ומגיע בכמה צבעים לבחירה. כמה זה עולה? בסך הכל 32$!

לקישור למוצר מאתר אמזון – כאן

ערכה לניקוי המחשב

אנחנו מקלידים עליה כל יום, אוכלים לידה ומלכלכים אותה בלי סוף. היא כמובן המקלדת שמיום ליום אוגרת עוד ועוד לכלוך עיקש שמסרב לצאת ממנה. בבדיקה קצרה בעלי אקספרס מצאתי מגוון אפשרויות לניקוי מהיר של המקלדת, המסך והעכבר. אז הכנתי לכם שלושה פריטים שאתם פשוט חייבם כדי לשמור על סדר וניקיון.

ג'ל לניקוי המקלדת בדולר וחצי בלבד – כאן

שואב אבק קטן לשאיבת פירורים עם כבל USB בשני דולר – כאן

ערכת ניקוי למסך ב-4$ בלבד – כאן

 

מחמם לקפה עם כבל USB

שוב התיישבתם לכתוב כתבה, הכנתם קפה, הטלפון צלצל והקפה התקרר? רגע, חכו, אין צורך להכין קפה חדש, פשוט רכשו מחמם קפה עם כבל  USBשישאיר לכם את הקפה חם. כמה זה עולה? בסך הכל 3.37$ בלבד וגם יש מלא צבעים ודוגמאות לבחירה.

לקישור למוצר באתר עלי אקספרס לחצו – כאן.

מיני מקרר לקירור פחית שתייה אחת

אם אתם לא בקטע של קפה, אלא יותר בכיוון של פחית קולה זירו, אבל אתם אוהבים אותה קרה קרה, קבלו מיני מקרר נטען עם כבל USB שישאיר לכם את השתייה קרה כל היום. את המיני מקרר תוכלו למצוא בכמה צבעים לבחירה, והוא עולה בסך הכל 19$. בהחלט שווה!

לקישור למוצר באתר עלי אקספרס – כאן.

יש לכם המלצות נוספות לגאדג'טים שווים? שתפו את כולם בתגובות!

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!